haaaallå snäckan :)

- Jag älskar dig !
- Haha sån kärleksfull. Jag dig med ;)
- Det är inte bara för jag är extra kärleksfull idag. Det är för att du är speciell
- AweAweAwe :D haha varför det nu?<3:) du är min speciellt kanin. Du är inte kaninöra,utan en hel kanin :D
- För att du är det helt enkelt. Som sagt. Så va. omg! du kan inte ens ana hur hedrad jag känner mig just nu denna Hundradels sekund..


haha det är jag & doni när vi smsar.. så söt erkänn?:D hahah jag med mitt kaninöra..

Någon gång förra terminen när jag hade folkdans med bosnierna, så skulle Emina visa något steg.. jag ba: AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det är det du vill åstakomma... och alla killar LA sig av skratt och skrek: NV !!!!!!!! muki ba: jag har typ aldrig ens hört det innan -.- Av Samir blir jag kallad "åstakomma" hahaha så idag när Fysikläraren Anders sa åstakomma kom jag tänkande på det och skratta men d va ba jag som fatta, såg ut som ett freak haha :)



sticker på möte nu för fan :( ingen fritid.. kom hem typ 4 och vilar från 5 till halv 6 sen gittar direkt.. känns inte skönt...


Okej, för att göra det officiellt... visst många tänker om mig som "GB" många tycker jag är sån som alltid vill ha attention. Okej det är bara min personlighet utanför "allvarliga livet". Jag flippar för det mesta och jag bryr mig inte vad ni tkr okej? När man väl lär känna mig är jag inte densamma, jag har fler sidor jag inte visar, för jag pallar inte va falsk som vissa andra som säger (bostavligt talat) till alla JAG ÄLSKAR DIG :D:D:D wake up! man älskar inte alla? och jag säger det VERKLIGEN inte till alla.. bara några få. Och sen hur jag beter mig och om jag är högljudd, är vel min ensak så PISS OFF.. you don't like it? GÅ HEM!

Don't even mess your heels up stepping on them haters... STEP OVER...


Kommentarer
Postat av: den brinnande skon

sårättså, ÄLSKAR DIG, don't even look at em haters, your eyes might burn up, or smthng.

2009-09-28 @ 22:00:59
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0