HEMSKT!!!!!!!!!!!

Det har brunnit på DR, på rökulla... Där Abbas, Rebecca, Naomi, Khalid och Hamza bor.. där Sabina har BOTT.
Så HEMSKT.. Branden startade klockan fyra och de släcker den fortfarande, och klockan är halv nio. De var tuvngna att göra hål i taket för att komma åt elden. Det första jag fick reda på när jag vaknade var det. Några st hade smsat... Jag fick panik när dem sa att det var i Abbas byggnad. Mår dem bra?



Sabina hade sett dem utanför, och FYFAN vad det lättade. Jag försökte få tag på deras nr för att höra hur dem mår. Alltså jag kan inte förklara med ord hur jag känner. Tänk att missta sitt hem... på en natt? Ena dagen du har ett hem, andra dagen har allt brunnit upp. Du har inte ens någonstans att sova. Detta är hemskt.

http://hd.se/helsingborg/2009/09/15/stor-evakuering-vid-brand/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0