Heroin?

Chido säger jag sprutar heroin.. detta kan absolut inte stämma. Jag hotade honom med att ge hans kammade ögonbryn styk... Jag började dagen med att svettas sönder för jag trodde jag hade tappat bort min mobil så jag fick typ panik.. HAHA men ja.. den va i jackfickan :$ Skoldagen var helt ok.. SÅ VA SÅ VA SÅ VA.. (äkta min lärare)

Jag hade också ett långt samtal och alla sa att jag var osocial så taskigt.. och jag gav donika & derya en födelsedagspresent.. egentligenskulle jag ge den när dem har fest men eftersom dem är så JÄVLA sega så får dem ju den i skolan istället HAHAH och jag har varit oooooootroligt snäll idag jag svär, jag brukar vara helvete mot alla.. Jag erbjöd till och med gratis maskara till Chido och en noppning av ögonbryn till Rojje.. alla e så otacksamma :)

(bilden har inget med saken & göra... förrutom att jag önskar att alla var lika långa som Antonio,, då hade jag kunnat köpa dem fina skorna jag såg idag i stan :( )

Och sen stack jag till stanmed Doni för att hon skulle köpa armband och jag skor.. men jag hittade inga -.- Jag är en levande skrattmaskin jag lovar.. Doni också... När jag kom hem insåg jag helvetet som jag redan nämnt.. Och doni hängde med mig hem "för att få något gjort" (men hon ville ba ha min mammas wook) och dessutom så sitter hon nu på datan och läser bloggar ja.. "hon får ju så mkt biologilabraport gjort"

Ha de äckligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0