I'm back :)

HAHa hej, jag heter Arnela och jag har inte haft någon el i 2 dagar. JÄVLA BYGGARE ! Igår pallade jag inte uppdatera helt enkelt(A) pluggade kemi och (skratta inte) jag la mig åtta HAHAHA

JAaa. vad har hänt? Jo jag var på insparksfest i lördes.. du kan kolla på skolstadens hemsida.
http://www.helsingborg.se/templates/SchoolStandardPage.aspx?id=75472&epslanguage=SV
Det var promoe som sjöng... inte för att vara negativ eller något men han var riktigt dålig, inte konstigt jag aldrig hört om honom innan.. :P Festen hade varit RIKTIGT tråkig om det inte fanns roligt folk.. som inte var ettor.. alltså.. typ hälften av alla ettor är emo och vet inte hur man festar... jag vet jag låter taskig, men jag måste framföra mina åsikter HAHA :P


Det här är då Promoe.. Han har inte rakat/klippt sig på 14 år.. ganska häftigt, men tror ni han vet att det finns något som heter sax? för fint är det inte :S (enligt mig)

Och vet ni vad jag känner mig som? En människa som inte kommer ha någon fritid.. jag har fått läxa i bokstavligt talat alla ämnen man kan få läxa i.. så mina uppdateringar kmr vara korta HAHA

Direkt efter skolan stack jag med min pappa för att köpa present till mamma som fyller 39 imorron <3<3<3<3<3
finns inte bättre pappa<3(som var riktigt brun en sommar)
och ingen bättre mamma :)
OCH VET NI VAD HON FICK`? parfymen jag velat ha hela mitt liv... -.-

bryr mig inte ska sno den :)





Kommentarer
Postat av: beverly

HAHAHAHAHHAHAHAHAA!!! Du måste berätta, DU ÄR SOM MIN POJKVÄN! HHAHAH21 Idag så jag bara "macke varför luktar du tjej?" HAHAH, så han bara "jag lukar inte alls det tjej -.- Det finns inga tjejparfymer på toa där nere" Så jag bara "jaha". Sen bötjade jag asgarva PÅ RIKTIGT! HAHAHAH Jag bara "Jag känner igen den lukten ... DU LUKTAR SOM DIN MAMMA!!!!!!!!!" HAHAHAHHAHAHAH Han hade sprejat på hans mammas parfym HAHAHHAHAHAHAHHAHA. Men när du gör det så kommer du iaf inte lukta din pappa. OM du inte är likadan som ,macke :P I HOPE NAT

2009-09-26 @ 18:19:49
URL: http://beverlys.blogg.se/
Postat av: SVERIGES BÄSTA BLOGG

FRÅGESTUND :)

2009-09-26 @ 18:37:26
URL: http://breezy.se
Postat av: Promoe love

2009-09-27 @ 01:23:17
Postat av: Promoe love

ofta man inte hört talas om promoe?eller looptroop?!

han e kung!!

2009-09-27 @ 01:24:34
Postat av: neelo

HAHA nej tyvärr inte :P jag tkr inte han e bra.. inte min stil :P(skriv gärna ditt namn!)

2009-09-27 @ 11:35:33
URL: http://neelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0