Jag pallar inte...

Att vi säger "jag pallar inte", "endå", "egentligen" och "heeeelt seriöst" till allt HAHAHA 
Och att skitmånga tyckte att dem videoklippena var så roliga så dem "kissilerade i byxorna"

Och utan flipp nu så tycker jag att det är roligare att läsa namnen av människorna som kommenterar än själva kommentarerna. HAHA ni måste kolla vad dem brukar kommentera som.. typ...

* Bensinen i bilen
* Absoluta nollpunkten
* Den mobbade ungen
* Smutset under naglarna
* Den spräckta finnen
* Den inväxta hår säcken
* Fisen
* Profet
* Hitlers efterträdare
* Ändtarmsorgasm
* Kaszakstan
* Förhuden
* Gudfadern
* Puberteten
* Twiggy
* Majbritt

Och 90% av alla är Martina.. alltså jag brukar dö av flabb..

Och jag pallar inte att mateo bokstavligt talat HATADE mig igår i mezo för jag hade Gais målvakt som bakgrundsbild på mobilen HAHAHAH men och han e snygg? så han tvingade mig ta bort den HAHAHA men jag hade den på datan som tur e :D

man ser inte mkt av honom men den duger HAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0