Memories made in the coldest winter

You make me confused.

Palla denna dagen HELT FUCKING seriöst... BÖRJA 12.10, ha VÄRSTA HÅLAN sen ha en tråkig biologilektion.. det är keddan. Sen på vägen hem höll en viss person mig sällskap i mobil :)

och när jag kom hem skulle jag träna.. JA jättemkt det blev av. Bara jag satte min fot utanför ytterdörren hela foten dränktes.. jag ba HELL TO THE NO och stack hem och hjälpte mamma städa och var artistisk av mig istället.. sån emo-estet.. hahah


Och jag har bestämt mig.. ARNELA SKA BLI VÄLTRÄNAD IGEN :D

Det är något jag ska hålla till sommaren..

Piss på den som donika hade sagt.. (peace på den menar hon)


Kommentarer
Postat av: doni

PISS PÅ DEN LIKSOM,

2009-09-03 @ 22:08:00
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0