Mezo ikväll ;)?

(syftar inte på någon) Men jag förstår inte varför jag ställer upp och stöttar folk som inte uppskattar det..
Jag sätter ALLTID ut mig i dem situationerna. Det finns ingen "idealvän" men man kan väl bli respekterad åtminstone så mkt som man förtjänar. Och inte bli behandlad hur som helst, oavsett vilket humör kompisen är på...

Ska ta och plugga lite fysik när jag endå slutat så tidigt, sen övningsköra ;) & jobba.. EFTERSOM... jag bestämt mig. JAg ska ha en FEEEEET 18-års fest :) måste spara lite pengar ;)

IKVÄÄLLL .. har jag blivit kallad till Mezo med tjejerna (än så länge Mirela, Martina, Dzana, Elin & Amina)<3 Har ALLTID ALLTID ALLTID kul med er.. alltså ÖVERDRIVET KUL.. slutar fan aldrig skratta.. :)

Sms från Amina: Källaren i mezo är bokad imorgon från kvart i 9 och en timme framåt. Welcome :)

HAHA äkta G värsta bokat den och sånt <3 Klart man kommer då? hahah HAHAHAHAHHAHA vilka miner vi gör ;) Jag & Martina i MC hahahaha


Pose nr 1 utanför Liddl HAHAHA
Alltså vf hittar vi alltid på så sjuka grejer :S Jag har sjukare bilder men det hade varit OLAGLIGT att lägga ut dem :P

ha det hett, lätt fett...



Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid alltid alltid ska du skriva om våra problem, alltid

2009-09-18 @ 15:16:25
Postat av: Anonym

Hon vår väl skriva vad hon vill? Det är en offentlig blogg.

2009-09-19 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0