Mezo :)

Igår DIREKT efter jobbet stack jag till Amina, där mirela redan var,för tjejrna skulle till mezo. Så när jag kom till amina fixade dem sig RIKTIGT mkt typ festligt :P Och ja, alla såg ut som BOMBER hahha. Amina skulle "iftariti" men hann inte typ för vi stressa sönder till bussen hahha. Så kom martina och vi tog bussen. Martina var typ vanlig... men sen "kom allt på sin plats" och hon blev MAAAAAAXAD

Väl i stan kom Elin, Azra, Irma Admir, Denis, Muki, Mateo och Omar kom med sin tjej senare.. Och Arber.
Så kul vi hade FYFAN men jag glömde fotta och grejer som vanligt ! haha och vet ni vad det fula är? HAHA kolla det fanns inte plats inne, så vi satt ute där det blåste SOM FAN. Och sen hade typ ett täcke blåst bort. Så kom araberna från mezo ut och började skälla ut vissa HAHAHA vi ba wtf? och började kaxa så vi stack till MC istället HAHAHA


(en äldre bild i Mezo) men vi satt på exakt samma ställe HAHA och Amina är brunett nu :O

Och ja i MC ska vi inte ens snacka när martina började skaka på ett bord som var löst och skrek: free ride cum'on hahaha.. Eller när amina, mirela stack för att käka kebab med vitlök.. så kom dem tillbaka.. jag ba: Har ni... JA DET HAR NI.. alltså jag hann inte ens fråga om dem hade ätit när jag kände den GROVA stanken av vitlök hahahaha

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för du kallar :)

2009-09-05 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0