Officiellt

Hahaha fattar ni att jag inte sovit ut på VÄLDIGT länge.. jag var som knarkad idag alltså bokstavligt. Sen när jag tog "mitt knark = mina järntabletter" så säger alla jag blir hyper.. men egentligen är det bara kaffet HAHAH. och jag brukar få lite utbrott här & där (som de flesta redan vet) Och jag har ett officiellt inlägg att lägga ut.

Och sen vill jag säga att johannes är så söt när han ler.. det är också officiellt nu...

(hade dock ingen bild där han ler)

Och min bästa killklasskompis artur för han lyser upp min dag i skolan <3
haha lite gammal bild men endå

Och anton för han fortfarande (trots att han tagit studenten kmr SKITOFTA och besöker oss <3<3)
aw och kolla fredrica där på sidan som skrattar så sött :D haha <3


och när jag väl tackar alla killkompisar vill jag också bara säga JAG ÄLSKAR MATEO IRMAN OCH MUKI för ni är så galna :D
Jag & muki.. ultimata läpp-posen

snyggaste killarna gör sötaste puppy-minen.. erkänn lätt fett bästa bilden jag lagt ut hittils?

Och så har jag ett annat officiellt inlägg.. HAHA jag vet att jag säger officiellt mkt. Men om man lär sig ett nytt "svårt" ord så måste man använda det GANSKA mkt :)

Jag har förändrats RIKTIGT mkt som person. Jag är gladare, jag visar min uppskattning för mina kompisar så mycket jag kan. Jag får lätt skuldkänslor (vilket jag fick GANSKA sällan innan) och alla erfarenheter har ändrat mig. Bosnien är en psykisk healing hahah. fyfan jag är så laddad för nya läsåret.

Fast det har börjat på riktigt nu... alltså läxor.. typ historia biologi fysik är värst med läxor bombar oss fan första dagen... OCH PÅ SÖNDAG BLIR DET... BASSHOLMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fyfan vad f*cking kul vi kmr ha..

Hata Historia, älska fysik & matte ! hahahaha peace (ja jag är mattenisse)


Kommentarer
Postat av: db

hahaha jag vill också få en officiell komplimang



sv. hahahha aee du o dina bebistår:P

2009-09-04 @ 19:28:18
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0