PALLA TRÅKIGA BLOGGARE

Alltså helt seriöst nu, jag läser bloggar ibland. Men jag lovar 90% av alla är RIKTIGT boring. Palla va denna:
Hej alla trevliga läsare.. idag har jag bla bla bla.. och bla bla bla.. jag slutade 15.20 och så gick jag hem .. eller nej cyklade... VEMFAN BRYR SIG?

Eller denna: Detta är DAGENS OUTFIT, :) skor från bla bla och örhängen från bla bla.. Palla bry sig om vad folk har på sig VARJE dag.. jag träffar fan folk i skolan och om jag tkr något e snyggt går jag fram och frågar var dem köpt det.

Och denna är en RIKTIGT ful replik: HEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN :D idag har jag REKORDMÅNGA läsare och jag vill jättegäääääärna att ni lägger in en liten söt kommentar om vad ni tkr om mitt hår.. eller min nya hårfärg bla bla.. PALLA vara tråkig människa?

Dett är dem.. :) med "dagens tröja"


KOM MED NÅGOT EGET & NYTT förfannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn



Kommentarer
Postat av: Deki

HAHAHHAHAHAH PALLA ATT NI ÄR LIKA :o

2009-09-16 @ 19:30:43
Postat av: db

palla att du syftar på mig :(

2009-09-16 @ 20:24:54
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: ultimata nollpunkten

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH äkta Arnela damp ;O

2009-09-18 @ 02:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0