Palla vara sinnessjuk

Hahaha, idag hade vi orientering... I 2 timmar.. och vi hittade HELA TVÅ KONTROLLER ! De 38 andra skrev vi av, duktigt va? :) Vi gick med MuKi, Fakke, Ahmed Ali Mahmud Hamid (en person) och Mohammed. Och alla sa att jag var en dum bosnier för jag letade efter kontroller vi redan skrivit av HAHAHAHAH jag glömde :$ men VAFAN jag var den enda av oss som kunde orientera mig ! FYfan vad ni är sjuka <3

Efter det hämtade min pappa mig och vi stack till väla.. Hahaha måste ba skriva vår konverisation på tele:

Pappa: Eyy, ska vi dricka kaffe på väla?
Arnela: JAG LIKNAR EN LUFFARE JAG HAR TRENERKA (träningsbyxor) PÅ MIG!
Pappa: OCH? Vem bryr sig, det har jag med... det är kulit fan..
HAHA som jag skratta



Och så stack vi till väla, doni & Deki skulle också dit så vi skjutsade dem..
På vägen vi ba; - Ja Jag och Doni brukar säga saker samtidigt...
Kommer min pappa där: - Naaaaae det är keeeedd!
HAHAHAHAHAHAH PALLA ATT HAN ANVÄNDER SÅNNA UTTRYCK?

HAHA HÄR KMR NGT RIKTIGT KUL....
Ni vet att jag köpte present till dem innan? Ja DONI KÖPTE PRESENT TILL MIG NU.. HAHAHA EFTER ETT HALVÅR.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW, OCH DET VAR FIIIIIIIIIIIIIIIINASTE VÄSKAN JAG SETT I MITT LIV!

detta köpte jag till dem, Och dem fyllde år 1 Sep och 12 Juli HAHAH..

Till vänster till Derya ett silversmycke till halsband sån bläng-bläng seximoma HAHAH
Och till höger tilll Doni ett armband runt apans hals, det syns inte men hon kmr nog sätta ut en bild på den på sin blogg.. DBLICIOUS.BLOGG.SE

VET NI VAD JAG GJORDE EFTER? Jag övningskörde för första gången i livet hoho :) Och jag ääääääägde ut alla andra.. Min pappa lekte sån VÄRSTA läraren fatta så duktig HAHAH han ba... Jaaa... Så måste du kolla bältet, däcken, oljan osv.. jag ba oki :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0