Plastikkirurgi :)

Som det flesta vet vill jag bli plastikkirurg (trots att utbildningen är över 5 år) men jag vill så gärna bli det !

Här har jag hittat några av de 948534608932 kändisar som plastikopererat sig..

typ angelina jolie.. det trodde ni inte va?


ögonbrynlyft, näsa och dubbelhaka.. läpparna är äkta :P

eller sarah jessica parker från sex and the city...
ursäkta men jag tkr hon e riktigt ful endå :P


paula abdul idol-domare.. klyftan typ?



och ni vet vad tila tequila har opererat


HAHAHA måste bara kopiera vad jag läste att hon sa till en tidning. Alltså HON, om någon, är RIKTIGT kinderägg... RIKTIGT blond innuti.. :P

Tidning: Real or fake?
Tila: Real on the outside! They're fake, but they are proportioned to my body very well.

vem säger så ens? hahaha och neeej dem är inte proportionella mot din 1,50 m smala långa kropp :P

Fyfan vad jag ska operera folk alltså hahahahahahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0