Sakna folkdans !!!!!!!! det var ROLIGA TIDER


(innan vi ens var uppgraderade hahhah, folkdans fredde april 2007)

haha jag var pimp :) (wow vi sydde dimije)
BOSNISK FOLKDANS<3
Muki & jag <3<3<3<3<3

folkdans 2 <3 uppgraderad med skitfina skjortor

HAAHAHA killarna gör i ordning inför uppvisning i hålan

Jag&Andelika <3

Vi SYDDE våra kläder,,, erkänn duktiga ;)?


Mirela,min mamma & jag.. med slutgiltiga grederingen av kläder :D:D:D ERRRRRRRRRRKÄNN?


dålig kvalité men jaja


uppvisning hålan
killarna

(jag i vita, edina röda, guldiga vänster ema, guldiga höger andelika)
JAG ;D

uppvisning skolavslutning

Jag hoppas på fortsättning av bilder, har några fler men jag orkar inte leta efter dem :)
När jag kollar på bilder, det är då jag vet att jag brinner för det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0