Saknad

Jag måste skriva om en känsla jag fick idag. Jag fick en riktig saknad av en gammal klasskompis, men även en RIIIIKTIGT bra killkompis, och han var en av mina bästa killkompisar <3

Jag tänkte på honom idag när jag öppnade Kemiboken och det stod: Arnela G ;) med FULASTE hanstilen ever... Jag saknar hans dåliga svenska och jättetorra skämt. Han brukade få mig på humör på riktigt jobbiga morgonar, och fick mig till att skratta(okej jag vet att det inte är så svårt men endå). Jag saknar RIKTIGT mkt hans "klick it, lock it, f*ck it" hahaha det var vår hälsning med knogen :) Ni kanske vet vem jag syftar på när jag säger: "den husen" hahaha

Såklart KENNY LINH TRAN !
Bästa vetnamesen som finns på denna jord.
Jag &Kenny när vi skulle springa. Omg så kul vi hade den dagen :D
Kenny typ... Skriker åt henne attt inte fotta?
Jag & kenny posar/leker smarta
AWE vi när vi skulle till DK med klasssen <3
HAHAHA "vilka G'z"

Kenny känn dig saknad :)

Kommentarer
Postat av: Kenny Ling Tran

Äkta G inlägg, jag saknar dig med inte bara dig även ni :D ni vet vem ni är :)jagk ommer nångång till er :) <3

2009-09-16 @ 22:04:44
URL: http://k3nnylinhtran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0