skola igen -.-

Efter att ha haft ledigt igår för att kunna sova ut,, så börjar skolan på en fredag haha :P och dagen är fylld med tråkiga lektioner..

Måste först också säga tack till dem som ställde upp för mig igår <3 speciellt till Mirela som gick ut med mig... Hon är en ängel, jag svär det finns ingen som henne.  Man känner sig alltid trygg när man vet att det finns människor som hade ställt upp för en när man behöver det. Utan dem känner man sig instängd i sig själv. Hur ska man få ut allt man har inom sig om det inte finns människor som är villiga att lyssna?

Eftersom jag stod i TYP en kvart och valde vad jag skulle ha på mig så hinner jag inte dricka kaffe hemma.. och jag måste vänta tills min ipod laddas.. så ska jag dra till skolan och dricka där. HAHA jag blir så hyper av kaffe jag svär, därför har jag alltid roligt i skolan..


<--doni och jag--> fular oss med minimala posen HAHA

Måste också kommentera Mateos och Mukis "prank" hahah dem ringde mig igårkväll och låtsades vara skatteverket så tog min bror luren dem ba: Kan jag få prata med arnela.. Och jag hör fan genom mobilen att det är mateos röst nr 1 HAHA så min bror ba: hej mateo med sin fetaste målbrottsröst HAHAH som jag flabba för fan.. Sen dem tappade bort sig och sa:
- Detta är myndigheterna eller neeeeeeeej jag menar skatteverket
mitt i allt HAHA.

jaja det är bra att något roligt händer mitt i det dåliga, älskar er killar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0