Söndagar är tråkiga

Jag vetifan vad jag ska göra av dagen, jag har lite & plugga. Sen kanske jag drar & tränar. men Endå palla? Alltså man e inte nörd om man saknar skolan hahahaha där händer det i af ngnting. Speciellt i Tych <3 men det kanske endå blir shopping idag, eftersom lönen också kmr snart :)

Jag måste sluta dricka kaffe, jag menar det. Men jag kan inte ens lova ngt, så besatt har jag blivit jag svär på lägret om jag inte drack 4 ggr om dagen helt besatt. HAHA jag dricker kaffe just nu. jag drack innan jag la mig. KEDD

Igår kom Mirela & Amina hem till mig vi satt & snacka lite. Och sen kom brorsan hem, OMG som amina & jag skratta. Amina fick tårar bokstavligt talat åt att vi hade snackat om att när någon pratar blir man så inne i det att man öppnar munnen HAHAHA det är äkta jag & amina. Så skulle Omer demonstrera omg vi BÖLADE av flabb.


Amina & jag.. jag har fan ingen bild på oss 3 :S hahaha shitit


DVJHBFF!!!!!!!!! (förkortning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0