Turn my beat down...

HAHA måste börja med att berätta att jag aaaaaalltid har roligt med mina tjejer. Så söta & allt.

Och så undrar jag vf alla skämt går ut på arnela ? HAHAHA aaaalltid.. det är säkert ba för jag aldrig tar åt mig och skrattar åt mig själv.. haha helt sjukt. JA HAMI ta åt dig... chido också, mateo mest ! haha

Och för jag börjat dricka extremt mkt kaffe har jag blivit jättesjuk alltså lärarna funderade seriöst på om jag var pårökt :S hahah never omajgodd!

Alla kommenterar mitt "omajgodd" hahah ja jag vet det är konstigt men palla vara fjortis och säga omajgööööd :P Idag när jag stack med sabina till Mezo efter skolan kom Antonio & miche awe helt söta och vi hade liten pratstund. Jag & sabina har intensivsamtal alltdi HAHA vi är ÄKTA gossipgirls :)



Utanför satt ligan.. Muki, Hossam, Abbas, Deki & Besim haha viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilka flyktingar med värsta vattenpipan & allt. Muki blir SKITsur för jag har klackar för ajg blir RIKTIGT lång utan flipp.. :S
Bara Mateo fattades, som alltid driver med mig :)

Ni kanske undrar var jag fått rubriken ifrån? hahaha jag lyssnade på låten, och den passade så jävla bra in på mig (H) T.I- let mi beat pound

people see me in the street now
they wave at me and they ask me turn my beat down
turn my beat down, turn my beat down
i tell em never i forever let my beat pound



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0