typ Sho

Idag, efter jobbet var jag VÄLDIGT tveksam över vad jag skulle göra.. Amina frågade om jag ville ut med henne och Doni frågade om jag ville komma till mezo. Så det blev 2 in 1 HAHA jag & Amina stack till Mezo & träffade Doni där haha.

För en närmare beskrivning fixade jag mig bokstavligt talat, från nyduschad till halvfixad på 5 min.. alltså nej det är inte okej Amina, det är emot mina lagar... haha. Vi hade så mkt att snacka om att det är KEDD på oss. Och att vi intresserar oss för samma saker och tkr att alla våra samtalsämnen är intressanta. Amina LA sig pga att jag har toalettstolar liggandes utanför min byggnad.. japp och 2 av dem är mina gamla.. så hon fottade dem och en spindel hon blev RIKTIGT fascinerad av för den klättra uppför ett nät -.- ni kmr se den på hennes blogg ganska snart HAHA

Bild på oss från i somras :P

På mezo vi softa med admir och dona lite, sen tina och deras kusiner... ja & sånt... OCH JAG PALLAR INTE ATT VI SATT OCH SNACKADE OM MINA KLIPP JAG LAGT UT I MINST EN KVART OCH SKRATTA SÖNDER!!!!!!!!!!!!!! Alltså pga dem klippen har typ hela hbg varit inne på min blogg HAHAHAHAH äkta G'z för fan...

Och ni fattar inte att jag skjutsade Amina på Admirs cykel när vi skulle hem.. klockan typ 10, PÅ SADELN.. jag värsta förberedde mig satte upp håret och sånt AHHAHA. och vet ni så ful jag såg ut när Amina slog mig & jag slog tillbaka MED VÄSKAN hahaha liknade en jävla "penta" om ni kmr ihåg uttrycket HAHAHAHA passar inte mig :P

Kommande inlägg: Jag ska en dag, när jag har tid, lägga ut RIKTIGT gamla bilder från fredde & DR.. har faktist riktigt många. Och fler av mina inlägg ska vara klipp från family guy för många gillar det HAHAH ;)

tack för ikväll, åk på en smäll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0