Vad har hänt med världen?

Sen när började ungdomar röka, knarka och döda varandra? Varför? Det är INTE "tufft" och "häftigt" men endå får dem status i "gänget". Varför bråka genom rappmusik.. Hur sjukt är inte det?

Vet ni vem som gör fel? Det är de äldre killarna.. som snackar med dem små.. och skrattar och tycker det är coolt att en ung kille röker & snor grejer. För någon dag sen sa en äldre kille till en yngre kille jag känner:
- Jag började också i din ålder...

ISTÄLLET FÖR ATT SÄGA.. Det är inte bra, jag ångrar det. Förstör inte ditt liv.
Jag läste precis i HD om det jag hört om dig... knivhuggen.. av LA-barn.. wtf?  klockan f*cking 7 på kvällen. Reagerar inte folk?



trots att du aldrig betytt ngt för mig så hoppas jag du klarar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0