Vad ska jag göra?

Jag vill bara skriva av mig. Jag vet inte vad jag ska göra, mår så dåligt.
Jag kan inte säga vad det handlar om, jag kan inte avslöja....


JAG personligen har 2 vägar att välja mellan, en av dem är den jag går nu... ska jag fortsätta gå den vägen och hålla allt inom mig? Eller ska jag ta den andra vägen, som kommer att förändra ditt liv. Men båda vägarna har något positivt och något negativt.

Jag kan inte leva med det om något händer dig. Du är mitt liv, utan dig hade jag inte klarat mig. Jag menar det. Och om något hade hänt dig (nedo bog) så hade jag skyllt på mig själv för att jag varit för snäll mot dig.

DU kan ta en väg.. och en UTVÄG. Jag skulle föreslå att du tar utvägen sålänge den väl finns. Sen kan utvägen försvinna och du är fast i det du håller på med. Du är ung, du tar det inte på allvar. Det förstår jag. Men lyssna på mig. Ta dig ur det. För min skull?

Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: db

ishalla allt blir bra, jag tror jag fattar vad det handlar om och jag hoppas och tror att han kmr gå rätt väg och du också för den delen



jag är tillbaka duso, ringer dig nu<3

2009-09-12 @ 17:58:26
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: db

ishalla allt blir bra, jag tror jag fattar vad det handlar om och jag hoppas och tror att han kmr gå rätt väg och du också för den delen



jag är tillbaka duso, ringer dig nu<3

2009-09-12 @ 17:58:28
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0