100409

Idag kollade jag på den absolut fattigaste, mest lönlösta film någonsin. Den kanske iofs har någon mening, men jag kunde inte fokusera på filmen pga deras FULA frisyrer sånna munkfrillor med "ÖN" mitt i pannan(hårtuss) HAHAHAHA och deras ÄCKLIGA ansikten sånna smutsiga från medeltiden. Och ja, vi var tvungna att kolla den på Svenskan hahah plus ! den är inte slut -.- vi ska kolla den nästa lektion OCKSÅ !

detta är en man i filmen -.-(utan flipp)
ser inte filmen HELT lockande ut? :)

Men jag svär jag tänkte på det, det e riktigt störigt om typ någon i filmen är för ful eller för het. Jag kmr ihåg innan när jag kollade prison break, ibland glömde jag följa handlingen för jag var så upptagen med att dräggla över Michael Scofield :P HAHAHAHAHHAHA :D

BTW!!!. Jag behöver bloggar att läsa
, ibland när jag har brist på liv så kollar jag andras bloggar, länka gärna er blogg till mig på msn eller på ett inlägg för typ 99,999% av alla bloggar är DÖDSTRÅKIGA att jag tror jag dör när jag läser dem. Typ denna: Idag har jag ätit en biff, den var god. hhhehehe DAGENS OUTFIT heheheheheh man ba -.-

JAG har också gjort "kategorier" på bloggen, om ni vill hitta något speciellt :) det tog typ 90 dagar och 384 nätter men det lönade sig

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0