3ornas projektarbete

Enligt dem flesta var detta roligaste projektarbetet. cykel med bord, hade varit fett. Lite väl skämmigt att cykla rundor med dock HAHAHA Och sen skulle dem 2 idioterna testa den (doni & deki som sitter bakofram) man fick välja hur man ska sitta och hon valde att sitta så -.- HAHHA aeh




Vi undrar vart vi ska gå next...
Arnela: KOLLA DEM DÄR BORTA! DET SER INTRESSANT UT!
Donika: JA FAN
(felicia springer redan dit)
Nej anledningen var inte att det ser intressant ut, utan godiset/frukten dem hade på bordet var gott...

Jag skrattade idag så mkt att jag trodde jag skulle dö fan. Jag & Deki stack till stan sen softa & så.. käkade sallad hahaha sen softa på Pistachia, har blivit lite som vår tradition eller hur deki? HAHAHAHAHA NÄR VI SKULLE HÄMTA MIN CYKEL SPRINGER NÅGON OCH RYCKER I MIN VÄSKA!!!! Han hade luvan på, om inte jag hölll på att dö av skräck. sen ser ajg att det är Kinge.. Han ba

Kinge: Vi gick där, sen ser vi 2 tjejer vi betygsätter dem och sånt sen vi ba.. DET ÄR ARNELA OCH DERYA?
Derya: Hur fan visste ni?
Kinge: Man såg på deryas gåstil :) hahaha
Arnela: Men tänk så hade det inte varit vi och du värsta drar i min väska o sånt -.-
Kinge: ??? VI HÖRDE DITT SKRATT OKEJ!? -.-
Jag
: Fail hahaha okej :P

Sen får jag en massa skit när jag kmr hem, typ hela världen ringde mig, min bror i telefon (när jag väl ringde tillbaka efter 4 timmar att jag nte hört av mig):

- WTF HÅLLER DU PÅ MED? ÄR DU FUCKING STÖRD ELLER? DU TÄNKER BARA PÅ DIG FUCKING SJÄLV. JAG LOVAR KMR FUCKING BANKA DIG NÄR DU FUCKING KOMMER HEM FUCKING STÖRDA UNGE! OFTA MAN E I STAN I 4 TIMMAR FUCKING CPBARN. DU SKA FUCKING SE NÄR DU FUCKING KMR HEM..

.
jag råkade skratta...
 
han fortsätter: - ÄR DET FUCKING KUL? ÄR DET KUL ATT JAG SITTER OCH SKÄR MINA ÅDROR FÖR DU INTE FUCKING VET HUR MAN HÖR AV SIG..HEHEHEHEHEHE(ironiskt skratt) *klick*

så jaa.. ska sova nu :) älskad av alla i världen ♥ ingen skriker på mej aldrig

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: dirre derya deki McFirre långben babian osv....

Nr.1 är det något fel med att jag ville åka baklänges???? vill du ha bråk elr



Nr.2 ska vi sno kinges och petters klädkollektion som de wannabe gjort?

2010-04-29 @ 22:33:11
Postat av: arne weisse

nr 0 JAG DOG av namnet och HEJSÖTIS HAAHAHAH



nr 1 nej det är inte fel att åka baklänges, nu vet vi vem som kmr ta körkortet först <3



nr 2 Jag har redan snott allt och sålt det ?

2010-04-30 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0