Bilder från igår.

Jag kan inte lägga ut alla, vissa är nog lite för brutala -.- HAHAH men jag lägger ut ett par

jag när jag lagar mat :)


Vi skulle fula oss, men jag kunde inte för solen -.- Martina dock HAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAHAAHAHAHA

Sen skulle vi göra falskleende, och när jag kollade bilderna så dog jag... så det blev riktigt skratt endå...
förrutom denna, jag vet inte om martinas flabb e äkta på bilden, men mitt e dock inte -.-

Shit ni vet inte vad som väntar mig imorron :| ETT 3 TIMMAR LÅNGT SPINNINGPASS... TRE TIMMAR !
Ska bli helvete ja HAHAHAHAHAHAH
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: omer

fixa dig ett liv.

God natt



/En väldigt besviken bloggläsare!

2010-04-04 @ 00:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0