ehe..

Här kommer historien bakom "låset".

Jag köpte en cykel för typ ett år sen, kanske mer fan vet jag. Den e typ helt okej. Fattar ni att en bosnisk pappa KÖPTE en cykel, lagligt... alltså... utan att säljaren har snott den.... det e typ heligt.
Så han köpte ett lås, som var BRUTALT det var typ 4 cm tjockt utan flipp.. Och ja, alla höll på dem ba: WTF arnela, du har 2 lås? (vilket jag hade, en fram en bak).

En dag kommer jag hem jag ba:
"Pappa någon har försökt sno min cykel, för plastet är klippt". VET NI VAD BOSNIERN GÖR DÅ?
Han tar fram en FUCKING KEDJA OKEJ? Och ett hänglås, jag ba tänkte "omg nej, han menar inte allvar"
han ba :
"NU ska vi se om dem kmr försöka SNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!" jag ba : "My god-.-"

Sen har Mateo och Abbas sett den, dem kollapsa av skratt ja.. PLUS att dem fottade låset för att mobba mig mer intensivt. Martina blev chockad och typ ba "Arnela vad kostade din cykel? en biljard eller? Låset e fan fetare än motorcykellås". Och då dog jag, japp jag dog av skratt.. jag ba skyll på min pappa mobba inte mig-.-

Här har vi det ♥ BRUTALT?


Spinning sen, men Ska plugga nu, i detta fina väder. På världens finaste balkong ♥


lägg märke till tofflorna HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA -.-
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: - Midget Me

elsker headeren din! :) fin blogg

2010-04-08 @ 16:03:45
URL: http://majkensaas.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0