Film :)

I lördes hade jag en riktigt mysig dag med Sabina & sen mysig kväll med Deki :D Vi kollade boogeyman 3(gammal film), vi åt popcorn och softade. HAHAH Deki hade tagit med "pudding" hemifrån.
Sen hon ba: Den är inte ens god...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag ba okej? så du tar med allt det din familj inte vill äta fö att min familj ska äta upp det? (nästa gång jag ska till henne ska jag ta med våra ruttna äpplen och säga att vi köpte dem så)

Sen kom mateo förbi också och detta var filmen:


Enligt Mateo & Deki var filmen den SÄMSTA FILMEN NÅGONSIIIIIIIN ! fast jag tyckte om den :$ förrutom då att det var FÖR mkt blod HAHHAHA blodet var plus oranget så man ba PALLA KEDDA? typ när en tjej mördades och dem la in henne i en tvättmaskin, så öppnade någon den så sprutade det sånt fakeblod RIKTIGT MKT typ som en fontän var det, jag ba -.-

Idag har jag iaf varit i stan och köpt BILJETT TILL KINGSTON VALBORG ! 120 kr på We Love Music. JA MARTINA DET SKA BLI HELVETE, DET SKA BLI TREDJE VÄRLDSKRIGET PÅ KINGSTON !
Martinka fyller 20 snart.. (imorron) Det ska vi fira på fredag.. sen ska det bli ännu större helvete på Lördag.
Det ska bli speciell helg för det är en speciell person som fyller 20 ♥

Medan Donika har uppdaterat varenda steg hon tagit i bloggen har jag typ inte uppdaterat ett piss, enligt donika har jag "gett livet till träning" hahahahah vilket faktiskt är delvis sant, man måste tänka på sommaren nu.. eller ja lite för sent nu men jag började för längesen. Fattar ni livet utan godis :(? men ja man får offra lite nu :)

Ska till Martina & färga & slinga hennes hååår. cya
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: donika

jag var inte skämtsam när ja sa att du har gett ditt lvi till träning, det är seriöst. sluta upp med det

2010-04-28 @ 21:11:18
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: derya

HAHHAHAHAH JAG DOOG när jag läste om det med puddingen! otacksamma jävel fifan -.-

2010-04-29 @ 22:30:49
Postat av: puddingätaren arnela

det är vel inget fel med träning <3



och jag dog också, jag har kvar den.. ska hämta den hem till dig när jag någon gång ska hem till dig, och säga att den egentligen är vår

2010-04-30 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0