Glassväder :)

Idag var det menat för mig och Deki att sola. Palla vara vit mitt när det e sommar typ? -.-
Sen ville vi dra ner till stan... så kom det folk förbi som hade ljusblåa glassar deki ba :O JAG VILL OCKSÅ !
så hon köpte det, och kände sig lurad för den smakade skit enligt henne(endå åt hon upp den) men innan det såg hon ut EXAKT såhär:



HAHAHA brun och allt med glass. Deki har verkligen varit kaxig idag :) men jag älskar henne endå, hon är trots allt min homie, mysig dag med plugghästen som blev ledsen av att historieprovet inte blev av ♥
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: db

HAHAH jag dör av alla dina inlägg kvinna.-



hahaha ofta :P ja men han e lite sån, inte som alla andra killar :D min lillebror ba, ja han har säkert bett ngn annan att skriva åt honom-.-

2010-04-15 @ 23:51:31
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: dirrish

HAHAHAHAH asså blev fett besviken när jag smakade på glassen :(:(

2010-04-16 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0