Jaaa... drömmarna krossades -.-

Fotbollsmatchen spelas i Solna..

Biljetterna kmr snart ut på www.ticnet.se. Och jag bor typ 6 timmar därifrån. Sannolikheten till att jag ska dit är typ 10 % :( ! FAN

HATA detta, jag får vel ta och cykla till Sthlm om inte pappa tar med mej :)

Måste bara kommentera att bosnier=vildar. Alltså vår patriotiska känsla är MAXIMAL, speciellt när vi e på match, jag lovar vi skiter i om det e vänskapsmatch -.- vi ger livet. Jag är rädd att det ska hända i sthlm, ingen kmr vela möta oss igen HAHAH :P

Kolla denna videon, första sidan är Bosnien, andra är Belgien. Och TRO MIG, under den elden går alla bosnier vilda, och det som visas på videon är INGENTIIIIIIIIIIING av hur det kan va -.-

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: ferida

ååh jag ska till matchen ! jedva cekaaam . hoppas pappsen tar med dig så du också får uppleva när de vinner mot sverige: )

2010-04-22 @ 19:31:54
URL: http://ferrii.blogg.se/
Postat av: Irma

HAHAHAH Finns värre videon haha vildar som sagt :-D

2010-05-16 @ 14:25:10
URL: http://irbita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0