Kan inte motstå att håna

Jag står där utanför ska in på ett pass, framför mig står 2 bosniska gamlingar (kvinnor) som är i min farmors ålder utan flipp och kollar in på dem som har passet före... Den ena hade sån flyktingtröja sån randig vit/röd, jag höll på att kollapsa. Hon andra hade typ svart lång tröja med magen som var 10 meter i diameter...

Så tänkte jag: Varför i helvete kommer bosniska "nane" till friskis och tränar, när jag vet att dem säkert går hem och lagar värsta baklawan och pitan och säger "Secer i bijelo brasno sine kazu da nije dobro za kilazu, ali je dobro jesti svega po malo da ne krepas od gladi" Vilket översatt betyder :"Socker och vitt mjöl är inte bra för vikten, men det är bra att äta lite av varje för att inte dö av hunger -.-"

I af dem stod där utanför och kommenterade PRECIS allt... jag höll inne mitt skratt okej?
- GLEDAJ svako ovdje ima dobar balans :O (kolla alla här inne har bra balans) Och det fula är att det enda dem gjorde var stod på ett ben för att strecha låret -.-
- Pa jaaa.. gledaj istrenirali se (jaja kolla dem har tränat den)
- Aaa gledaj u one kose bas bez veze (kolla hon däras hår, helt fult)

...och så höll det på...

hinner inte skriva mer -.-


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0