Känner mig nästan lite skyldig

Jag har skitmkt att skriva men pallar inte sammanställa allt. Idag var jag i af på folkdans och jag har inte skrattat på folkdans så mkt som idag :)
Vi ska uppträda bakom SFbio nästa vecka..
Jag till tränaren: Får man bjuda alla?
Emina(tränaren): Nej det är uppvisning för pensionärer, albaner och bosnier
Jag: jaha okej
Emina: Ja dem ni bjuder kan stå utanför och kolla in genom fönstret? (hon menade allvar)
jag dog :D

Jag va i stan igår med "mina vllas" HAHAHA mateo, muki, deki(derya), deki nr 2(vet nte vad han heter på riktigt) och muhammed. Det var i af första gången för mig att vi satt ute detta året :) mezos uteservering eller vad det kallas. Deki muki o momo beställde FETASTE pipan jag någonsin sett typ -.- satt och rökte den. När någon sa ett skämt, skrattade ALLA i typ 5 minuter.. och det avr typ grovt GARV. Så när folk gick förbi dem tänkte säkert "stick till ert hemland och skratta där era JÄLVAR" HAHAHA nej men typ

Muki: Ey seriöst grabbar min kondition måste förbättras, jag röker pipa hela tiden. Vi ska börja på spinning. Ge mig inte pipan igen fuck det.
.....(muki tar pipan)
Mateo en tid senare: jag röker endå itne..
Killarna drar till hyllinge men mateo stannar kvar och jag och deki får vittna om att han röker sönder pipan :)

pallar itne skriva mer ska nannaDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Eirikkathrine

Hello, any body here???

2011-01-03 @ 11:40:34
URL: http://eirikkathrine.blogfuture.com
Postat av: arnela

Yeeeeeah?

2011-01-03 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0