omfg så FUCKING stressigt.

Jag får damp av skolan, träningarna, leka hemmafru, folkdans, kompisar, födelsedagar + höra av mig till allt och alla hela tiden. JAG KAN INTE MER !!!!! ibland får jag helt enkelt utbrott. Jag har inte ens hittat ett sommarjobb än och sommaren är om ca 7 veckor (LÄNGTAR SOM IN I HEEEEEEEEEEEEELVETE)

Fick VG idag på biologiprovet, ja ni tänker wow duktigt jag tänker: jävla mongohelvete, jag kan biologi stenbra och så kmr jag och får fucking VG.. sämst och inget annat. Jag har heller inget roligt att berätta i detta humöret, förrutom att jag nu ska plugga sen tvätta sen träna sen sova, vakna, träna, skola, hem, stan uppvisning, stan va med elin som fyller TJUGO!, hem på kvällen, sova, jobba osv osv.. andrum tack ? :(

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0