Shoppa i 5 timmar♥



detta var då imorse innan jag skulle dra -.- HAHAH och många har frågat om mitt hår e så naturligt, JA det är det, och NEJ jag e inte desperat och går runt och ljuger om det. Det e riktigt fult när man hör ngn som säger att dem inte tror på att det e så-.- ursäkta mig då!

Jag blev typ pank idag :) ja jag har lite ångest nu i efterhand, men allt jag köpte var dödligt (A) DENNA JACKAN ! herre min gud jag dog för den



Sen köpte jag en tröja till brorsan. Jag ska säga er killar en sak. Ni kan klä er, men med tjejers hjälp ni blir DÖDLIGA. Vi vet hur ni ska klä er ;)

Det står : Live fast & Die young

DEKI KMR HEM IDAG :D ! SAKNAT

DEN LILLA TURKEN TILL HELVETET,

(dog nästan utan dig deki) ahhahahaDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Anonym

shopping ♥

2010-04-05 @ 19:55:40
URL: http://www.amseime.blogg.no
Postat av: Deki

AWHHHHHHHH jag förstår dig, väldigt svårt att leva utan mig :(

2010-04-05 @ 22:45:07
Postat av: Anonym

vart är jackan ifrån

2010-04-07 @ 16:51:01
Postat av: arnela

från pizzerian

2010-04-07 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0