smoothie 4 ever

Fyfan i helvete vilken vecka ! Men nu

är det HELG...


Kom direkt från skolan, och blev TOTALT sugen på en smoothie, satte på mig världens skönaste mjukisställ och satt mig vid datan :) FINNS INGET SKÖNARE! Sen märkte jag att jag var helt rosa hahaha så bögigt



För er som vill veta så är min smoothie bara jordgubbar och hallon.. nyttigare än äpple för fan !
Och just idag, när jag tänkte jogga för första gången på typ ett halvår blir vädret piss ♥

ikväll ska i af kameran med ut.. som vanligt ett ord: HELVETE ! orkar inte vänta tills ikväll så jag tar o tränar duschar plattar håret :)

funderar redan nu över vilken bikini jag ska ha til sommaren..

något såhär hade inte varit helt fel :) DÖDLIG bikini (hennes kropp också för den delen)

ps det blev ngt cp med texten idag fattar noll HAHAHA

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0