stop looking for what u aint got and start being thankful for what u do got :)

Känner bara för att skriva av mig lite igen. Och jag känner att man inte kan leta efter perfektion hela jävla tiden.
Har man någon som kämpar för någon som är värdefullt, så är det näst intill perfekt.

Har också gett upp med att leta efter något som jag vill ha, när jag har det precis framför ögonen.
Ödet tar dem personerna jag behöver till mig. Om så ödet innebär skolan, så har skolan givit mig otroligt bra vänner som ställer upp. Och jag kan inte vara mer tacksam, måste bara lära mig visa det.

Är lite känslomässigt överkörd, men tid läker sånt som man säger?


haha kolla så små dem va :D jag fottade denna bilden när vi gick typ i 8:an?

Ikväll ska jag fira min brors födelsedag. Inte omers men Mukis :) Hade planerat sticka till Shkendijes fest, hon fyllde 20 GRATTIS BTW :) men det var tvunget att bli på samma dag :( Man får vel göra det bästa av situationen.

Sen har jag fått virus på datan som prick över fucking i:et. Kedd

Ska ta ett djupt andetag nu och göra allt jag måste, måste samla ihop allt som blivit utstrött. FUCKING kedd :)




Myspace Comments
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Den prickiga blå valen

JAJA, så du ba glömmer mig, glömt våra tider i havet när vi simmade runt i åt fiskar, GLÖM MIG :(

2010-04-10 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0