Top model för korta? -.-

Wtf HAHAHA mobbar inte korta, men wtf... ofta man gör ett program speciellt för korta? Dem kan bli ansiktsmodeller och sånt, reklam och grejer. Men gå catwalk o sånt hell no? ISTÄLLET FÖR ATT DEM GÖR TOP MODEL GUY VERSION? HAHAHAHA som jag hade glott okej? -.- jag hade typ suttit en vecka innan för att inte missa det ;P

aja shit på det nu, top model e endå tråkigt nu för tiden. På tal om längd alla killar e fan under 1,80. SÅ FUCKING STENFULT, ursäkta.. men vafan vi långa tjejer får typ leva med att ha 2 cm klackar när vi hittar pojkvän -.-

Min och Mirelas mamma drev med mig idag ba: "Ja kolla han killen arnela, han e minst 1,90, PERFEKT FÖR DIG ;)"
Jag: "Han e ... STENFUL, brutalt UGLY.. tänkte inom mig : hade hellre gått och gift mig med en blind fågel som har en bruten vinge"
Mirela: "Vad du behöver en boy just nu ;)"
Jag: -.- ehe !


random bild då jag var helt off

HAHAHAHA MÅSTE OCKSÅ BERÄTTA EN RIKTIGT ROLIG GREJ
min pappa har facebook(ja jag vet wtf) sen finns det en kvinna som alltid lägger upp bilder på sig själv
Pappa: VAD FAN???? VARFÖR TAGGAR HON SIG SJÄLV HELA TIDEN? samma bilder 30 ggr för att alla ska se. HON E SKITFUL!!!!!!!!!!! (jag lovar han använde ordagrannt dem orden). PLUS HON TAR NÄRBILDER
Mamma: Vad, hon kanske tycker hon är snygg?
Pappa: NEJ MEN HUR FAN KAN HON TYCKA DET? Alltså... HON ÄR SKIIIIIIIIIITFUL, är hon blind eller?

det är äkta bosniska pappor -.- Dem bryr sig inte ens HAHAHAHAAHDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0