WHATS UP WITH THE OFFLINEMEDDELANDEN hahaha

Alltså varje gång jag loggar in skrattar jag som en häst-.- riktigt fult att när jag loggar in har någon jävel skrivit offlinemeddelanden som är typ så roliga att jag DÖR när jag loggar in...

[email protected] said (Yesterday at 22:34):

just nu ligger du o sover, och jag sitter vid datorn,
imorgon när du vaknar kmr du tänka vilket liv han har
[email protected] said (Yesterday at 22:35):
och sen när du läser de, kmr du tänka palla skriva så?
men sånt e livet
drick en öl o släng dig i hyllans kant


Jag tror jag har den sjukaste broshan i världen !

Jag hade ett sådant skrattattack igår, kunde inte andas på 2 timmar, och detta är inte överdrift, för en timme efter "maslanicahändelsen" tänkte jag på det igen och skratta igen.

Maslanica = "Slagana Pita" = en bosnisk maträtt av deg.
Min mamma hade gjort detta då, så ska min bror äta.
Han ba: VAFAN ÄR DETTA? DEN ÄR STEN? jag ska ta en ny bit och om den är sten jag kmr slänga den.
Under denna tid satt jag på balkongen.
Jag hör honom klaga från köket: Kan MAMMA INTE LAGA MAT ELLER? Ser det ut som att jag gillar stenar? Den Smakar sten, seriöst! Nästan som betong.
Hör jag min bror ropa: ARNELA! KOLLA UT GENOM FÖNSTRET SNABBT ! Ser jag honom HIVA MASLANICAN FRÅN FÖNSTRET IN I EN BALKONG, och man hör typ riktigt högt, som en bomb från andra världskriget. Ser man min bror stå där från fönstret med "oberörd min" Jag trodde bokstavligen jag skulle DÖ av skratt ni fattar inte.

Ja jag skrattade åt hans uttryck, i några timmar, och inte nog med det fortsatte han idag.
Jag flippa med honom ba: Ska du itne ha sista biten maslanica?
Omer: Hitta du en kompis som älskar käka sten och ta hem den så den kan äta.
Helt seriöst jag tappade 4 tänder igår.
När jag slängde den på en katt den gick i 2 delar.
Människor som gick förbi såg ingen skillnad på stenen och maslanican.
Fåglar som försökte äta den dog.
Småbarn hade stenkasning med den döda nästan varann med maslanican.
Den hade fan sjunkit genom vatten på 0.7 sekunder.
När jag slängde den från balkongen grannarna ba: NEEEJ STENKASTNING I AFGANISTAN!
Jag ska sätta in den i ett gevär och skotta ner "fiender" dem kmr bara: OMG den går igenom stål
(om inte jag kollapsa då)
När jag slängde den det blev jordbävning osv..

Jag flippar inte han höll på så här nästan en hel timme. Och då kom jag tänka på en sak. Alla jag umgås med ÖVERDRIVER! alltså inte lite, utan när dem väl överdriver så går dem ALL IN.

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: [email protected]

hahahah så tung bror, varför softar nt ja med honomm

2010-04-09 @ 14:09:54
Postat av: arnela

haha jag svär han e bäst :) vem e du?

2010-04-09 @ 15:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0