Ärlighet är en dyr present, förvänta den inte av billiga människor..

Ja ikväll är sista Summer By Kingston-kväll :D ska bli helvete för det är lönehelg.

Btw min bror kom nyss in i rummet han ba KAN DU GÖRA MAKARONER JAG SKA KÄKA
jag ba -.- KAN DU GLÖMMA ! skriver blogg, vet inte vad jag ska skriva ens
Han ba: Skriv "JAG SKA GÖRA MAKARONER NU SÅ FORTSÄTTER SKRIVA SEN"
jag ba okej -.- tack känner mig "appreciated"

I alla fall jag satt och lyssnade på denna låten typ när dem kom ut, jag ba -.- WTF "love the way you lie, vilket bullcrap" men sen såg jag videon. OMFG blev helt rörd och sånt hahah. Ärligt varenda gång ajg kollar på videon får jag gåshud. I can't tell you what it really is, I can just tell you what it feels like..

Hinner inte ens skriva mer ska till martinas place för att fixa oss -.- klockan sex okej btw hon har inflyttningsfest stenkulDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0