aw vad jag är snäll :D

Derya fyllde år för TYP EN MÅNAD SEN.. men hon ville inte ha sin present då, utan på sin fest..
Festen har HELA TIDEN blivit flyttad så jag gav den då hon minst anade det :D HAHAHAHAH


JAG FOTTADE ALDRIG HENNES HALSBAND -.- fucking fail, MEN jag köpte ett PRECIS likadant till mig själv
Jag tänkte det betyder mer om man båda har likadant:) (det står såklart derya på hennes) HAHAH


Ni vet när man var liten så gjorde man en massa sånna skriftliga "kärlekstester".. så för någon dag sen hittade jag ett gammalt häfte, kanske från när jag gick i 5an eller något... Okej när jag såg detta dog jag...


Jag var fan lika sjuk i huvudet när jag var yngre -.- VEM FAN TESTAR KÄRLEK MED ADOLF HITLER & SLOBODAN MILOSEVIC -.- HAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA

igår var btw reunion med deki & beve & elle var också med... För när jag och derya inte är på en vecka det är typ... haram... när vi träffas vi ba OMG VI HAR INTE VARIT PÅ ETT ÅR HAR SÅ MKT ATT BERÄTTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (vilket vi också gjorde, snackade från typ åtta till tolv och PLUS att vi inte var klara -.- EFTER EN HALV VECKA TYP)

Vi köpte pipa på mezo och satt och knarkade äppelsmak :D HAHAH så går araben förbi som jobbar där han bara:
- Kol inte mitten det brännas så snabbt....
(han menade att smaken bränns snabbare om man har kolen i mitten)
HAAHAHAHAAHA leeegend :D

Jag svär igår var en nyttig dag, har klippt mig (uppklippt, slipper fucking hor-pyramiden på huvudet) och solat, och köpt grejer jag behöver OCH övningskört i 2 timmar (utan flipp min pappa maxar) OCH varit hos min martina som är sjuk :( OCH fikat med tjejerna :D ccccccc mest nyttiga dagen på lovet.

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa en bild på ditt nya hår :)

2010-08-17 @ 20:35:38
Postat av: mm

hur mkt kostade halsbandet? och vart köpte du det ifrån? för jag har letat efter en sån och vill ha en sån.. snälla answer

2010-08-20 @ 23:28:29
Postat av: Anonym

hur mkt kostade halsbandet? och vart köpte du det ifrån? för jag har letat efter en sån och vill ha en sån.. snälla answer

2010-08-20 @ 23:28:54
Postat av: arnela

HAHAH aw du kan adda mig på face arnela kursumovic så säger jag för jag kan inte säga här, jag köpte det till min kompis som present :P

2010-08-21 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0