Fail -.-

Mateo: Arnela, du är lika störig som en finne bakom örat
Arnela: Du då? Som en fucking böld i röven...

10 minuter senare... Mateo är sansad..
Jag själv tyckte inte ens det var kul, men vafan det kanske finns folk som läser min blogg som har samma humor som honom. Fast jag tvekar att det finns så onormalt folk som honom :S


jag..var...på...katastrofbra HUMÖR IGÅR !!!! alla trodde nog jag va hög eller något...


Och film blev det med martina och challe, för DERYA KILINC OCH ELIN BRANDT har problem med psyket, dem var tvungna att hälsa på hos psykologen. Elin fick sån random damp börja slänga stolar och dunka huvudet i väggen (som hon gör väldigt ofta) Och derya började som vanligt få visioner och skratta för sig själv, plus snacka med sig själv och låtsas att hon har en kompis som inte finns.. så hennes pappa skicka henne till psyket :( psykopater

Martina och challe förstörde filmen för den delen... detta är challe :
- NU KOMMER HAN HUGGA HONOM BAKIFRÅN
så händer det
- NU KOMMER HAN FÅ ETT VIRUS OCH ALLA I STADEN KOMMER BLI PSYKOS
så händer det
osv osv och detta är martina:
någon i filmen: - Have you seen this room?
Martina: - YES OMG :D THATS THE ROOM THAT I SHOWED TO LISA THE OTHER THAY WOW OMG OMG
man ba -.- det är ingen komedi?

BTW BTW BTW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "the strangers" som jag laddade ner var FUCKING DUBBAD PÅ NÅGOT FUCKING MOGAMBISKT SPRÅK.. SOM DEM MOBBA MIG !!!!!!!!!!!!!!!!! HHHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!!


FOLKLOR NU :D DET VA LÄNGESEN ! ha de



Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0