FINALLY !

Ja, jag vet, alla brutalmobbar mig för att jag älskar att skolan börjat men helt ärligt, detta skolår går ut på:

* Mobba ettorna
* Skräma tvåorna (att det är stenjobbigt i tvåan)
* Ha hålor
* Ha mer hålor
* Dricka kaffe på hålorna
* Kolla på dem som spelar kort på rasterna -.- (SP3A)
* Ha cepeprojektarbete
* Avsluta gymnasietiden

Idag var jag på STENBRA humör, så jag och derya stack och fikade efter skolan. Jättemobbade, men jag lovar på guden uppe i himlen, eller var han nu bor, att jag fick ont i magen av skratt för våga mobbade bilder vi tog -.-

när hon skulle snea mig 1 (hur man egentligen snear)

hon skulle snea mig.. NR 2 (hon ser fan mer rädd ut -.- ) jag tror jag dog litegrann av detta fottot

som sagt, derya blundar ADLRIG på fotton -.-




Så e det, vi har inget liv.. vi tyckte det var så roligt att magen krampa.. speciellt när hon skulle säga att jag liknade quasimodo på en bild -.- (ringaren i notre dame) Hon ba:
- HAHAHAHAHAHAH du liknar kwasinovo.. jag ba?????? HAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0