Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for."

Fisk är mjuk, känslig och förstående som person. Du har mycket lätt att känna medkänsla för andra människor och känner aldrig någon avundsjuka. Ditt varma hjärta gör dig till en mycket omtyckt person.

Fisk är romantisk och drömmande i sitt sinne. Din intuition är stark och du är lyhörd för stämningar i din omgivning som andra kanske missar. Fantasi och humor har du gott om.

jag blev denna :O ???? DET STÄMMER SÅ JÄVLA BRA !!!! fick gåshud

Sen fick jag detta meddelande av en handikappad person:
ey du som e fiskmås, du måste hooka upp mig med repliker som tjejer gillar. nyss jag skicka det här till en tjej.. ur the best fuck the rest no test in the west i have a chest

tror du hon kommer gifta sej med mig?


jag grät av skratt okej? Jag ba -.- KLART hon kommer typ komma i brudklänning och plinga på din dörr

lägg märke till fiskmås -.-

STÅR DET MOBBOFFER I MIN PANNA ELLER?
Min pappa: Vet du vad som hade varit bra??? om du hade HÅLLT KÄFTEN :)
Martina: SÅÅÅÅÅÅÅ nu har du skitit i det blå skåpet (random jag vet)
Omer: ALLTSÅ har du inget liv?
Derya: HAHAHAHAHAHAHA no lifer !
Mirela: Medan du gick en meter och tog ut pengar var det som ett tretimmars långt spinningpass, du förbrände 3 kg
Jag: :) -.- ?


Dagens dag är inte så härlig, mycket tråkigt.. väder + allt annat :)
Igår var det mezo med mirela enes och admir, jag var typ stenavdankad så ja mitt humör var itne direkt på topp

Growing old is inevitable, but growing up is

optional

seeeees svin tack hej puss kanin random

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: emsela

ASSÅ JAG KISSAR NER MEJ HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA... IM GONNA MISS YA hhahhahhahahahahah pallar inte asså

2010-08-19 @ 04:06:52
Postat av: arnela

HAHHAHAAHHA palla dö HAHAHAHAHAHAH

2010-08-19 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0