fucking dödligt och inget fucking annat !

MATEOS FÖDELSEDAG IDAG :D

Kolla irmans vänstra öga !
alltså, vi satt på steakhouse han ba "Blås i mitt öga "(han hade ont i ögat -.-)
Jag ba WTF? Så blåste jag allt vad jag palla
han ba SKA DU GÖRA MIG FÄRGBLIND ELLER? blås i mitt öga normalt nu
jag ba HAHAHAHAHHAHA "blås i mitt öga" nog normalt det låter


BTW BTW BTW BTW !!!!!!!!!!!! IRMAN HAR ALDRIG SATT SIN FULA FOT I MEZO INNAN SÅ DET VAR HEDRANDE ATT VARA DEN FÖRSTA SOM FOTTAR HONOM NÄR HAN "FIKAR" PÅ MEZO :D
(knarkade ungen är mateo) NU ÄR UNGEN ARTON FULLA ÅR helt ärligt.. nu måste jag stå ut med honom när jag ska ut OCKSÅ -.- PALLA?

Jag älskar er killar ! ♥ Jag ska berätta en lång historia för er.
På bilden saknas bara Muki. Sen har vi alla mina älsklingar på plats. Detta är dem enda killarna som får lov att säga mammaskämt med mig, snacka killsnack och förolämpa mig brutalt okej? För dessa killar är dem enda killarna som alltid stått vid min sida (mateo är ett brutalt undantag, för han är för envis för att försonas när han tror att han har rätt, men i alla fall...)

I vått och fucking torrt, har dem ALLTID varit där om jag behövt något, ochh TRO MIG OM DETTA! KOMMER ALDRIG I HELA MITT LIV SPILLA SÅ MÅNGA TÅRAR AV SKRATT SOM MED DEM HÄR ! Jag har ALDRIG tråkigt med dem. Alltså ni skulle sett idag, jag kan inte ens med ord förklara hur kul jag hade. (Dino Nadarevic Brixx Petit Ost & Darrell aka fia med knuffs pojke aka "objektet" var också med) Dino är en härlig snubbe, Fia med knuffs pojke också.. hans falskskratt dödar okej? Och dino med sin mezoflicka som han har "halva inne" på.

Har inte ord för hur kul jg har med er. Sektluder ♥
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0