Hemma hos martina

MARTINA HAR FLYTTAT TILL

FREDRIKSDAL FOR REAL NU

Och ja det är bara fucking kedd hur kul det är :D Var hos henne idag med elin, paulina och aleksandra
satt o rökte pipa flippa och kollade tv/elins iphone (min har inget internet än-.-)

jag vet jag är jättemobbad som lägger upp denna NU 543 år senare men jag blev så JÄVLA rörd !!!!!!!!!

kolla 2.15 när han ska lämna honom !!!!! alltså jag dog typ då ...
oj, för er som inte sett detta innan:
Det ärtvå män som har uppfostrat ett lejon sen han var liten sen blev han stor och dem var tvungna att lämna honom till vildmarken eller hur man säger HAHAAHA :P och sen några år senare träffar dem honom igen
4.03 börjar "reunion" som han kramar dem.. ville gråta-.-


sen blev jag sån kärleksfull mot demon (martinas&challes hund) och typ saknade maxi (deryas hund)
Nu närjag tänker efter, jag tror jag umgås med dem för deras hundar.. egentligen hatar jag derya och martina.. men vafan det är enda sättet jag kan umgås med hundar....

jag svär jag älskar djur så fucking mycket men jag har typ "förträngt" det -.- HAHAH låter som en psykopat men i af för min mamma aka "perfektionist" och hade hyperventilerat om hon hade sett ETT HÅRSTRÅ på golvet så DIREKT när jag flyttar ut ska jag skaffa hund, SKITER I !

detta är demon... han är stor nu.. eller ja ganska.. bilden direktsnodd från challes face

OCH EN SAK !!!!!!!!!!!! JAG SKRATTADE SÅ FUCKING MYCKET VET NI VAD CHALLE LÄRT HONOM???? OMFG
Challe ba: - HEIL HITLER
SÅ HEILAR HUNDEN !!!!!!!!!!!!!!! HAN TAR UPP TASSEN OCH FUCKING HEILAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG LOVAR PÅ GUD JAG DOG !!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA

Både challe och martina är "lite speciella" så dem måste anpassa hunden också..... stackare ♥

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0