jättemobbade tvillingar :)

Jag & Deki skulle fika igår......... så träffas vi..
detta är utan krydd nu....
vi har EXAKT LIKADANA BYXOR, från samma affär
exakt likadan kofta, också från samma affär.
vita converse, hon höga, jag låga
vitt linne under
släppt hår
olika väskor (grattis)

och inte nog med det har folk sagt att vi liknar i huvudet och är lika långa -.-
så går vi där vid mezo alla ba -.- wtf gör dem? bestämmer vad dem ska ha på sig.
Deki: Om du ska på toa stannar jag
Jag: Bara för att dem itne ska märka att vi har samma på oss -.-?
Deki: JA?
Jag: Är du inte mer mobbad om du sitter kvar helt själv?
Deki: Jo, men det e mer mobbat att ha samma på sig
arnela blir begravd


sååååe nu kollade jag farshan med mina föräldrar (jag vet att jag e seg, när filmen kom ut hade jag fullt upp-.-)
Och när han säger "SKA DU SÄGA TILL DEM ATT VI SKA ÄTA FÅRPUNGKULOR" eller "Hos oss lägger får ägg hela tiden" eller "säg inte hej då"Eller på slutet när han säger till sitt barnbarn "Kolla fåglarna....kolla dem fåglarna också" ...
DÅÅÅÅÅ dog min pappa.. på riktigt.. ni skulle sett honom.. han kunde inte andas..

på tal om honom..
idag när jag snackade i tele och hade öppen dörr han ba:
- KÄÄÄÄÄÄFTEN (bokstavligt på svenska) och stängde dörren
en minut senare öppnar han dörren han ba:
- JÄVLA NARKOMAN och stängde dörren igen... helt random
då begravdes jag igenDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0