Life isn't about where you end up. It's about what you've learned on the way to get there.

Jag har lärt mig en hel del. Många bland oss är falska, 90% av dem falska vet inte ens om att dem är det.
Hur ska man själv då kunna veta att dem är det? Dem är din bästa vän ena dagen, andra dagen har dem hittat någon annan som passar dem bättre. JAG själv, har bytat vänner som strumpor. Inte för att jag valt det, utan för att dem valt det. Actions speaks louder than words. Dem vänner jag värdesatt är dem vänner som visat mig att jag faktiskt betyder enormt för dem. Varför ska jag slösa tid på vänner som inte slösar en sekund för mig?
Jag menar för martina, derya, mirela & sabina hade jag gått genom eld & vatten för om det behövs.

Men kick friendship around like a football, but it doesn't seem to crack. Women treat it like glass and it goes to pieces.

You fooled me once, than you've fooled me one time too much
. Och så är det, händer det fler gånger än en så är det över, och så lätt gick vänskapen sönder. VARFÖR ska man sitta och tänka på "gamla tider" när det kommer nya tider? Varför ska man hålla kvar en vän som svikit dig, "för att man inte vill slänga bort det gamla?" SER INGEN MENING MED DET? Jag menar har ni någon gång frågar er själva "var det äkta, dem gamla tiderna?" eller "var hon/han en annan människa då?" eller så kan ni bara tänka "Vi hade kul ärligt från hjärtat, hon/han sket i vår vänskap, so what? Moving on"

HUR MYCKET har inte mina nuvarande vänner varit där för mig? Jag gör mitt bästa för att ge tillbaka minst lika mycket.. Jag håller hårt i vänskap som är värd kämpa för, jag pissar snett på den vänskapen som jag likabra kan slänga alla minnen och all framtid i skogen. Jag orkar heller inte sån vänskap där man jämnt bråkar, wtf. Kan vi tjejer aldrig bete oss som killar? Dem SKITER I! Det är mycket lättare ! Jag har inte bråkat ENS ETT LITET BRÅK med mina vänner. På riktigt.. never..that's worth more than gold.. tromig det är lättast. Inget som tar på din energi, inget du grubblar öveer, inget som dödar dig inifrån. utan bara.. peace

Älskar er tjejer. From the bottom of my heart.
Men kick friendship around like a football, but it doesn't seem to crack. Women treat it like glass and it goes to pieces.
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0