LISEBERG :)

DET VAR HELVETE OKEJ?
Först och främst var vägen dödlig, då elin svor åt alla att dem är:
1. Horungar
2. Inte kan köra
3. Inte har någon rätt attköra 100 om dem är lastbil
+ att hon pekade fingret när hon körde förbi...
vi kollapsa av skratt på redigt

Sen stanna vi på mc :)

Elin ba: Nu ska jag va "olaglig" och fylla på min läsk -.- HAHAA wtf

martina... det är din finaste min ever♥


KÖARNA VAR HELVETE OKEJ? HELVETE.. typ 50 minuter och sånt. Vi stodhär i 15-20 min för att komma fram...ville boxa av deraas huvuden helt seriöst

kärleksparet nr 1

KÖN -.-

Martina går bestämt.. och elins berömda finger

Sen blev det 3D film :D hahahahahhahaahah vi va tvungna att fotta detta ! för challes bror heter sammy, så skulle vi göra honom glad genom att fotta detta och tagga honom som sköldpaddan på facebook :)



okeeeej sen stack vi till spegelhuset eller vad det heter
denna bilden dog dog dog dog dog dog jag av.. kolla derya ! omfg
.
Sen skulle vi åka bilar, och dem har fått nya bilar nu så man kan välja att va antingen bandit, polis, rix fm. Challe ba: JAG SKA DJURA TILL POLISBILEN, JAG SKA FAAAAAN VA POLIS OM JA SÅ SKA SLÅ NER NÅGON
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH -.-

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen åkte vi flum ride.. och ni kan bara TÄNKA er hur vi såg ut efteråt, gråter nästan när jag tänker på det.. men skriver resten sen när elin skickat bilderna :)
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0