okej palla skogsvandra HAHAHAHAHAHAHA

Jag och elinor har varit riktigt flitiga..
Derya skrev sms såhär: OKEJ "hälsosamma Arnela och elle!!!"
HAHAH WTF ? man får itne ens vara hälsosam utan att alla ska mobba helt ärligt.

Sen gick vi från fredde till pålsjö, gick pålsjörundan och va hemma 3 timmar senare.. SKRATTA INTE NU !!!!!!!!!!!!!
Vi gick förbi havet elle ba: OMG SÅ FIN UTSIKT :D jag ba omg nu dog jag.. så fotta jag

Nu hade mateo sagt: "SKIT I DET SKOGSVANDRAREN ARNELA !"

och när ma hade sett denna bilden hade Dem från fredde sagt: AXELS DOTTER ELLER VAD?
dem från tych hade sagt: NATURVETENSKAPSUNGEN ARNELA

men vafan ska jag göra helt ärligt -.-


och sen du vet när jag sitter med abbas mateo och irman i mc, och jag tar EN pommes.. dem ba:
- 3 KOLONIVARV HELT ÄRLIGT...
- ELLER NEJ ! 4 RUNDOR RUNT HBG!
- FFS TOG DU EN TILL? SKÅNERUNDAN PÅ DIRREN..

man ba andas -.-Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0