omfg

Har inte uppdaterat sen födelsen typ hahahahaha. ska berätta för er att jag faktiskt glömt :p
Derya ba: Du har itne uppdaterat på 20 år?
Jag ba: BLOOOOGGEN !! OMG hahahahah just det, den finns också.

Jag har i af festat på Kingston med Derya, varit på hbgfestivalen ( SOM VA RIKTIGT HELVETE ! ) rökt pipa med tjejerna, varit med syrran, tjänat pengar, kört rundor i bil klockan 4 på natten hahahhaha osv osv.

Dagen då jag och deki va på kingston var en sådan helvetetskväll alltså ni FATTAR INTE !
1. derya fucking GLÖMDE IIIIIIIIDDDDDDDDDD okej? så vi åkte fucking hem halv 12 och va tillbaka halv 1 -.-
men det var värt det!

2. jag hade fransklänning som fastna I ALLT OCH ALLA !!! hahahhahahahahaha vet ni vad som hände?
jag går förbi en kille på scen, sen fastnar jag i hans knapp i bakfickan och försöker sen dra av den, så tror han att jag drar i hans byxor -.- HAHHAHA så han blir sån rädd han ba :O och börjar dra sina byxor, jag ba WTF STÅ STILL hAHAHAHAHAHAHHA han ba :O:O:O alltså stenpinsamt HAHAHAHA

3. Derya gick framför mig alltid så jag inte skulle fastna i alla -.- och vi blev av med Melissa och Cenet hela tiden

4. MARTINA JOBBADE -.-.-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.- fucking fail okej? annars tror jag kvällen hade varit perfekt

5. På vägen dit satt ett gäng bakom oss, dem hade stor stereo med fett ljud !!!! så chauffören hängde på OCH SLÄCKTE LJUSET HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA RIKTIG G :D
Derya ba OKEJ EMOLÅT? sen skär hon sig -.- MITT PÅ BUSSEN tar hon fram rakbladet och skär sina ådror, alla ba okej?

just det vi hade "förfest hos derya" jag & hon (A) hahahahah så vi bomba hennes hus med musik, och maximus ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ hängde efter oss hela tiden awww saknar honom ♥♥♥♥♥



vadå derya blundar på alla bilder? GÖR HON INTE ALLS !



En annan dag satt vi hos mig ♥ rökte pipa ännu en gång




HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH VAD TKR NI? SÖKA TILL IDOL??
HON TOG MIN LAMPA OCH LEKTE FUCKING HON TJEJEN I TITANIC, höll nog på att tappa andan när jag kollade videon för andra gången -.- palla va störd martina? helt seriöst.
Ibland undrar jag "Är jag likadan? för jag umgås med dem och har skitkul" måste nog ha samma sjukdom trots allt...
 

Idag kommer min bror, mina föräldrar & admir hem från bosnien :D LYCKA ! wiii
ps martina har flyttat till en milimeter framför mig. och jag ska överraska en viss person idag (A)
livet kan nog inte flyta på bättre, helt ärligt
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: dekish

HAHHAHAHA omg martina ser fan scary ut :O ändå idol nästa för henne :D



vadå jag blundar på 99% av alla bilder?

2010-08-05 @ 16:19:03
Postat av: arnela

HAHAHAHHAH du blundar ALDRIG gumman <3 och jag svär om martina hade sjungt den på idol alla hade ba :O okej vi skippar tävlingen vi har vinnaren här.. erkänn

2010-08-05 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0