omgomgomgomg

Kommer ni IHÅG denna låt??????? :D


i alla fall, var med Martinka och hennes bröder i stan idag.. bar ut FUCKING MIKRON TILL HENNE.. det var PAIN till max...varför är jag en sån DÅLIG VÄN? Jag ger henne min gamla mobil, min gamla mikro hämtar popkorn, köper "slajm" till hennes bror och ALLT ger livet och sånt... snart kommer jag börja ge henne mina kläder mitt hår.. typ allt -.- MEN HON FÖRTJÄNAR ALLT HON HAR VARIT EN SÅN DUKTIG FLICKA !!!

detta är då DEM på väg hem... jag tror jag dog av martinaminen.. som hon btw har snott från mig, och gör den för att mobba mig MARTINA JAG FULA MIG GET FUCKING OVER IT -.-


sen fotta vi emish när han satte storslajmläppen på läppen -.-


översöt...
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0