snabbt random inlägg :)

Jag sa innan jag klippte mig sen fråga någon om jag kan visa hur..
Hon klippte längden kanske 3 cm eller något och resten klippte hon upp..



Ganska tjejigt inlägg nu när jag ser detta -.- alla killar ba ?? HÅR????
Men i af jag har så lockigt hår, tänker inte bränna sönder det varannan sekund, så därför klippte jag mig
för att slippa pyramiden som alla tjejer med lockigt, ouppklippt hår har... plus att jag inte tappar "5 liter hår" bara jag fönar det..

JAG HAR ALDRIG GÅTT TILL EN FRISÖR 2 GGR de senaste 4 åren.. men NU jag svär jag har hittat min frisör hon fatta precis hur jag ville ha det ! Fisör Kompanier på söder för 150 kr :D HAHAHAHA ÖVERGLAD

jag svär jag har hellre kort friskt hår än slitet äckligt fult missfärgat långt -.- helt seriöst när jag ser en tjej som har långt hår sen ser topparna jag vill typ spy på henne och fråga henne "har du nte råd att klippa dig, eller åtminstone råd med en sax och klippa själv?" man ska klippa lite varannan månad sen blir det långt efter ett tag

sov gott :) (första gången jag skriver det i hela mitt bloggliv HAHAH bloggliv.... -.- )Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket fint blev de:)

2010-08-18 @ 00:57:57
Postat av: sabina

haha den dissen var sååå till mitt hår, but don't worry jag hatar det oxå slitet ska fixas snart.. tro mig när du ser det imon du kmr spy på det

2010-08-18 @ 01:16:55
URL: http://keepingitreal.blogg.se/
Postat av: Mobile

Cool site ... I like it :)

2011-11-24 @ 10:08:25
URL: http://mobile.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0