The end? A new beginning as well ;)

Tänk er att fucking skolan börjar snart -.- KÄNNER hur glädjen växer i mig, NOT.. ! jag önskar jag hade folk som mig i min skola :( SOM FLIPPA ! alla i min skola snear mig när jag har bra humör, när jag druckit kaffe eller när jag pratar... och skrattar... -.- ALLTID okej?

Var på mezo igår (snälla tänk inte "SÄÄÄLLAN" för jag vet jag är ALLTID ALLTID DÄR OKEJ?) men vi firade ema KARAMEHMEDOVICS födelsedag.. min lilla griskulting har blivit 18 ♥ Bilder TROR jag kommer där DIANA CANSUANETIAKSIF har lagt in bilderna :D

Sov över hos martina igår och challe spelade spel på kvällen sånt wannabe zombiespel -.- MARITNA BLEV RÄDD OKEJ? sån ritad häxa ffs.. maritna ba: OH NEJ JAG SKET PÅ MIG NYSS -.- jag ba ?????? det är tecknat men ooooooooookeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Deras hund har ett fucking fel i hjärnan, utanpå också kliar så att han får så djupa sår att man kan se skelletet och inälvorna trillar ut man ba okej? får du inte ont?
Och TRO MIG när dem ska "bråka" alltså....... SÅ MYCKET JAG SKRATTAR NI FATTAR INTE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Better off without you. Never had a life this good, maybe because I found those worth suffering for ♥ and you are NOT included... IT IS GAME FUCKING OVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har solat, har inget smink.. sitter i soffar & softar, finns det något skönare ;)


Så ska plugga fucking teori nu -.- ORKAR INTE :( :(
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Heeej söta neelo..låter lite ledsen i dina texter, är det så att du är singel? För pojkvännen näms inte, stannar han anonym än så länge?

2010-08-19 @ 22:45:22
Postat av: nelo

hhaha heej, neeej jag har kille har bara inget att säga, vi har bara ite haft tid att träffas riktigt :) jag har skrivit vem han är i tidigare inlägg ?

2010-08-19 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0